اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی در اصفهان | باربری شاهین شهر اصفهان

اسباب کشی شرکت ها

اسباب کشی در اصفهان ( ادارات و شرکت ها ) به دلیل هماهنگ کردن نیروها و پرسنل به مراتب کار دشوارتری نسبت به حمل اثاثیه منزل میباشد

در اسباب کشی شرکت ها بهتر است ازچند ماه قبل از اسباب کشی مشتریان را از جا به جایی خبردار نماییم ، همچنین باید تمام کارهایی که کارکنان باید انجام دهند را به آن ها گفت و کارکنان را با خبر کرد تا از قبل کارمندان و پرسنل خودشان اثاثیه خود در شرکت را منظم نموده و بسته بندی نیز نمایند. البته در وحیدبار کار بسته بندی انجام میگیرد ولیکن سعی شود کارتن ها بطور کامل وسایل داخلش مشخص شده باشد که فقط بسته بندی و محکم کردن و وکیوم پیچ کردن به شرکت مطمئن وحیدبار سپرده شود

وحیدبار اثاث و وسایل را بیمه میکند

در وحیدبار شما با خیال راحت تمام وسایل را بیمه میکنید تا اگر اتفاقی افتاد با وضعیت اقتصادی که موجود است خیالمان راحت باشد بیمه جبران خسارت میکند ولیکن با دقت و نظم موجود در وحیدبار این اتفاق نخواهد افتاد

از مزایای بیشماری که خدمات باربری ها میتوان در اختیار شما قرار دهند میتواند به نکات زیر توجه بیشتری کرد

  1. وقتی شما به وحیدبار تماس میگیرید و از خدمات باربری وحید استفاده میکنید دیگر نگران خستگی ها و کمردرد و… نمیشوید
  2. وقتی از خدمات حمل اثاثیه منزل دراصفهان وحیدبار استفاده میکنید دیگر میتوانید با نگرانی ها و استرس ها خدافظی کنید و یک جابجایی آسوده و راحت را تجربه نمایید
  3. استفاده از بیمه دیگر مزیت استفاده از خدمات باربری وحید میباشد
  4. استفاده از کارکنان با تجربه باعث میشود که از شکستن وسایل جلوگیری شود
  5. سرعت کار زمانی که شما از خدمات باربری وحید استفاده میکنید بسیار بالا می رود و باعث میشود در زمان کوتاه تری جابجایی و حمل اثاثیه انجام گیرد

    ارائه خدمات باربری بصورت کاملا حرفه ای

    مدیریت در کار حمل اثاثیه بسیار حائز اهمیت است اینکه کار را با برنامه ریزی دقیق انجام دهید در سرعت بخشیدن بکار و و صرفه جویی در وقت و هزینه اهمیت خود را چندین برابر نشان میدهد

    برای مدیریت اسباب کشی در اصفهان و حمل اثاثیه منزل دراصفهان شرکت وحیدبار دستور العمل های خاص خود را دارد

    شرکت حمل بار اصفهان (وحیدبار) جهت برنامه ریزی و سرعت بخشیدن بکار در عمل از تجربیات نزدیک به دو دهه خود کمک میگیرد و بطوری حمل اثاثیه منزل را انجام میدهد که باعث شود اسباب کشی در ذهن افراد بکاری لذت بخش و زیبا مبدل گردد

    وحیدبار با آشنایی کامل به تمام خیابان های شهر و استان اصفهان و میزان ترافیک میتواند بهترین مسیر جهت جابجایی و تعیین زمان مناسب برای تخلیه اسباب و اثاثیه را در نظر بگیرد

    استفاده از افراد ماهر و باتجربه یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد شرکت باربری و حمل اثاث وحیدبار میباشد که باعث میشه دیگر از هول جابجایی وسایل سنگین بیرون بیایید و با خیال آسوده این کار را به شرکت باربری وحید بسپارید

    نکات اسباب کشی راحت

    اسباب کشی در اصفهان

    توصیه ها و نکات اسباب کشی و بسته بندی ( قبل از روز اسباب کشی)

    باربری وحید بار اصفهان با توجه به سالیان تجربه و همچنین با الگوبرداری از بهترین موسسات حمل و نقل در خارج از کشور توصیه ها و نکات اسباب کشی در زمینه آماده سازی وسایل قبل از اسباب کشی را برای مشتریان محترمی که قصد اسباب کشی در اصفهان را دارند آماده نموده تا به شما کمک نماید با همراهی حمل و نقل وحید که با تجربه ترین حمل و نقل در اصفهان و یکی از بزرگترین باربری در اصفهان میباشد یک اسباب کشی راحت و مطمئن را تجربه نمایید. 

    اثاثیه غیر ضروری را حمل نکنید

     

    اگر تعداد اسباب و اثاثیه هر چه کمتر باشد، هزینه و زمان کمتری را برای بسته بندی و حمل اثاثیه منزل صرف می شود. همه ما وسایلی داریم که غیر قابل استفاده بوده و باعث میشه فضای خانه و یا اتاقمان زیبا و مناسب به چشم نیاید پس بهتر است از بسته بندی این وسایل صرف نظر کنیم. به خصوص افرادی که مشغله کاری زیادی دارند، نباید وقت گران بهای خود را برای جمع و بسته بندی این وسایل هدر دهند.

    • تهیه لیستی از کارها:

    یکی از مهمترین توصیه ها و نکات اسباب کشی نوشتن تمامی کارهایی است که باید برای اسباب کشی انجام دهید. یک لیست تهیه کنید و تمامی کارهایی را که باید انجام دهید در آن یادداشت نموده و برای هر کدام تاریخ و زمان مشخص نمایید به این وسیله شما با یک برنامه زمانبندی خوب کاری را فراموش نخواهید نمود و همچنین با انجام قسمتی از هر کار در هر شب و موکول نکردن تمام کارها به روزهای آخر یک اسباب کشی راحت و بی استرس و همچنین راحت ترین اثاث کشی خود را تجربه خواهید نمود.

    در ادامه حمل و نقل وحید یکسری از کارهای مهمی که باید تا روز اسباب کشی انجام دهید آورده شده و می​توانید آنها را در فهرست کارهایتان وارد نمایید.

    • تهیه وسایل مورد نیاز :

    ابتدا تمام وسایل مورد نیاز برای بسته بندی را تهیه نمایید

    1. کارتن (توصیه می شود از کارتن​های مقاوم مخصوص اسباب کشی استفاده نمایید)
    2. سلفون
    3. نایلن​های حباب دار
    4. چسب پهن
    5. روزنامه و کاغذ باطله
    6. مارکر یا ماژیک
    7. سعی کنید کارتن وسایل برقی مانند تلوزیون را پیدا کنید.

    باربری وحید کارتن​های مخصوص بسته بندی اثاثیه منزل و دیگر تجهیزات بسته بندی اثاثیه را با قیمت​های مناسب برای شما فراهم نموده است.

    • بسته بندی وسایل منزل و یا اداره خود را زود شروع کنید:

    یکی از مهمترین توصیه ها و نکات اسباب کشی و بسته بندی عدم تعلل و به تعویق انداختن بسته بندی است هرچقدر بسته بندی را زودتر آغاز نمایید کارها را سازمان یافته تر و با استرس کمتر انجام می دهید.

    • اولویت بندی بسته بندی:

    بسته بندی را با وسایلی که در این فصل نیاز ندارید و یا ممکن است تا روز اسباب کشی به آنها نیاز پیدا نمی​کنید مانند کتاب​ها، تابلوها، ظروف و وسایل تزیینی و… آغاز کنید و بسته بندی را طبق برنامه به گونه ای پیش ببرید که تا یک روز قبل از اسباب کشی دیگر وسیله ای برای بسته بندی باقی نماند.

    بسته بندی وسایل ضروری، وسایل سرویس بهداشتی، کمک​های اولیه، مسواک و وسایل شخصی مورد نیاز در روز اسباب کشی را جدا از سایر وسایل انجام دهید تا در خانه جدید نیز به سرعت بتوانید انها را بیابید و استفاده کنید.

    بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی اصفهان

    برچسب کارتن بسته بندی

    • برچسب کارتن​ها:

    بر روی هر کارتن لیست محتویات آن و مکان آن در خانه جدید را یادداشت نمایید تا در روز اسباب کشی کارتن​های هر اتاق را به سرعت به محل خود ببرید.

    • رهایی از وسایل اضافی:

    برای نگه داشتن اثاثیه و تجهیزاتی که نیاز ندارید و آنها را در انباری گذاشته اید به امید اینکه شاید روزی به کارتان بیاید و یا لباس یا کفشی را که از سال گذشته نپوشیده​اید یا برایتان کوچک شده است خودتان را فریب ندهید این وسایل را می توانید به سمساری​ها یا از طریق سایت​هایی مانند شیپور یا دیوار بفروشید، به نیازمندان اهدا کنید یا دور بریزید و هرچقدر وسایل بلااستفاده بیشتری را از خانه خارج کنید فضای مناسب​تری برای وسایل خود خواهید داشت و دردسر کمتری برای بسته بندی، حمل، بازگشایی و سازماندهی آنها در خانه جدید را نخواهید داشت.

    • تهیه لیست مصرف:

    با تهیه یک لیست ارقام کنتورهای آب، برق و گاز خود را در روز اسباب کشی در آن وارد نموده همچنین این ارقام را برای خانه جدید نیز در آن یادداشت کنید تا در موقع پرداخت قبوض با مشکل روبرو نگردید. همچنین برای اطلاع از مبلغ تلفن خود می​توانید با تلفن گویای ۱۸۱۸ تماس بگیرید.

    حمل و نقل وحید با استفاده از این نکات بهترین و تمیز ترین اسباب کشی در اصفهان را برای شما به ارمغان می آورد

    ۰۹۱۳۹۷۷۹۵۱۶

    • گردآوری مدارک:

    تمامی مدارکی که ممکن است در آینده به آنها نیاز پیدا کنید از قبیل سندها، مدارک شناسایی، مدارک پزشکی، مدارک تحصیلی و کاری، فیش​های پرداختی، دفترچه​های بانکی و کل مدارک مهم خانواده را در یک کیف بگذارید و در روز اسباب کشی با خودرو شخصی به خانه جدید ببرید.

    • برنامه ریزی محتاطانه:

    سعی کنید جابجایی را در وسط هفته که سازمان​ها و مراکز دولتی مانند بانک​ها، مدارس، دفاتر خدماتی و … باز هستند انجام دهید تا در صورت لزوم بتوانید به انها مراجعه و کار خود را انجام دهید همچنین اتوبار و باربری​ها معمولا در پایان هفته شلوغ​تر هستند. سعی کنید اسباب کشی را برای وسط هفته  برنامه​ ریزی کنید.

     

     

    • حیوانات خود را فراموش نکنید:

    اگر حیوان خانگی دارید چند روز قبل از اسباب کشی برنامه​ریزی​های لازم برای مکان حیواناتتان در روز جابجایی را انجام دهید.

    • جدا کردن مدارک و اشیا قیمتی:

    طلا، جواهرات، پول، اسناد و مدارک، کلکسیون​های قیمتی، داروهای ضروری، شناسنامه، پاسپورت، بیمه  و سایر اشیا قیمتی و مدارک مهم را از بصورت جداگانه نزد خود نگهدارید و با خودرو شخصی به خانه جدید ببرید.

    • اتصالات وسایل صوتی تصویری:

    از دیگر توصیه ها و نکات اسباب کشی مربوط به وسایل صوتی و تصویری است. پیش از جدا نمودن سیم​ها و اتصالات از پشت وسایل صوتی و تصویری مانند تلوزیون، سینمای خانگی و … حتما از محل اتصال انها عکس بگیرید تا در موقع نصب مجدد با مشکل روبرو نشوید.

    • تخلیه سوخت و روغن تجهیزات:

    سوخت و روغن وسایل موتوری کوچک مانند ماشین چمن زنی، قایق موتوری، ماشین​ها یا موتورهای بنزینی کوچک که قصد جابجایی آنها با ماشین حمل بار و همراه با سایر وسایلتان دارید را بصورت کامل تخلیه نمایید.

    • وصل نمودن سرویس اینترنت:

    با توجه به تبدیل شدن اینترنت به جزء جدا نشدنی زندگی​های امروزی حداقل ۱۰ روز پیش از اسباب کشی نسبت به انجام هماهنگی​های لازم با شرکت​های اینترنتی برای وصل نمودن اینترنت خانه جدید و قطع کردن اینترنت منزل فعلی اقدام نمایید.

    • تسویه حساب:

    از دیگر توصیه ها و نکات اسباب کشی تسویه حساب با همسایه ها، کتابخانه، فروشگاه و … است.

    اگر کتاب، وسایل آشپزخانه، پول یا هر وسیله​ای به همسایه​ها قرض داده اید یا از آنها امانت گرفته اید قبل از روز اسباب کشی با آنها تسویه نمایید تا مجددا مجبور به بازگشت نباشید.

    • وسایل شخصی مورد نیاز:

    امکان دارد در روز اسباب کشی با توجه به حجم بالای کارها نتوانید تمام کارتن​​ها را بازگشایی نمایید و توصیه می شود وسایلی مانند قرص​هایی که باید روزانه مصرف نمایید، مسواک، خمیر دندان، ریش تراش، لوازم آرایشی و … را بصورت جدا در یک کیف همراه خود داشته باشید تا مجبور نباشید تمامی کارتن​ها را برای یافتن آنها باز نمایید و شب اسباب کشی با آرامش بیشتری استراحت نمایید.

    • اعلام تغییر آدرس:

    چنانچه مشترک مجله ای هستید یا ادرس خود را برای دریافت بسته ​های پستی یا مرسولات به شرکتی اعلام نموده اید قبل از اثاث کشی حتما تغییر ادرس را به آنها اعلام نمایید.

    • تهیه ابزار آلات لازم برای خانه جدید:

    ابزارها و وسایلی مانند لامپ، میخ، رول پلاک، دریل و … را که ممکن است در خانه جدید نیاز داشته باشید تهیه کنید.

    • بررسی خانه جدید:

    قبل از اسباب کشی تمامی پریزهای برق، چراغ ها، شیرهای آب، دوش، کولر، هود، آب​روها و … را چک نمایید در صورت خراب بودن هرکدام، اگر خانه را اجاره کرده​اید به صاحب​خانه اطلاع دهید تا قبل از اسباب کشی شما آن را تعمیر نماید.

    اگر خودتان صاحب خانه هستید سریعا مشکلات خانه را مرتفع نمایید تا پس از چیدن وسایل در خانه مجددا مجبور به بهم ریختن خانه نگردید.

    • اماده سازی خانه جدید:

    مورد بعدی توصیه ها و نکات اسباب کشی مربوط به آماده سازی خانه جدید است. اگر خانه جدید نیاز به رنگ آمیزی و تعمیرات دارد حداقل یک هفته قبل از اسباب کشی این کارها را به پایان برسانید و توصیه می​شود وصل نمودن لامپ​ها، لوسترها، چوب پرده، آینه سرویس بهداشتی و آینه​های قدی، میخ تابلوها و … را چند روز قبل از اسباب کشی انجام دهید و همچنین پس از همه اینها، تمیز کردن خانه را پیش از اسباب کشی و در زمانی که خانه شما خالی است انجام دهید.

    اسباب کشی در اصفهان

     

    • تمیز نمودن داخل یخچال:

    اگر یخچال یا فریزر شما یخ زده و برفک دارد یک روز قبل از اسباب کشی یخچال را از برق بکشید تا یخ​ها و برفک آن آب گردد سپس داخل آن را تمیز نمایید تا در هنگام اسباب کشی با مشکل آب شدن یخ​ها و کثیف شدن آشپزخانه جدید یا سایر وسایل مواجه نشوید.

    • انتخاب باربری در اصفهان:

    از مهمترین توصیه ها و نکات اسباب کشی ، انتخاب باربری مناسب و حرفه ای است و انتخاب درست یک باربری حرفه ای می تواند نوید بخش یک اسباب کشی عالی از لحاظ زمان، عدم دردسر و مشکلات، عدم خسارت به وسایل و اعصاب خوردی و هزینه زیادی باشد.

    در انتخاب باربری خیلی حساس باشید زیرا ممکن است با ایجاد مشکل، خسارت و ناراحتی زحمات شما از بین رفته و تجربه تلخی برای شما رقم بخورد. این روزها مخصوصا در اصفهان خودروهای شخصی و اتوبار​های زیادی با نام​های جعلی و بدون هویت که ادعا می​کنند باربری معتبری هستند اما فقط افرادی بی تجربه با ماشین و خاور​های اجاره ای هستند که مشغول تبلیغ با قیمت​های ارزان هستند و متاسفانه مشکلات عجیب و متعددی را برای همشهریان عزیز از قبیل قیمت تمام شده بسیار بالاتر از قیمت اولیه آنها، ساعت زدن برای جابجایی، سرقت وسایل ارزشمند، خسارت​های فروان به وسایل شما، چیدن نامناسب بار که باعث می شود وسایل شما به حداقل یک ماشین دیگر برای حمل احتیاج داشته باشد و … را بوجود آورده اند که در صورت اعتراض با مشکلاتی از قبیل عدم پاسخگویی راننده، عدم امکان پیگیری مشکلات و  برخوردهای نامناسب کارگرها و راننده مواجه می شوید  لذا خواهشمندیم هیچ گاه فریب قیمت اولیه ارزانتر و یا باربری غیر حرفه ای را نخورید و حتما با باربری حرفه ای، دارای پروانه، مسئولیت پذیر و پاسخگو تماس بگیرید و با پرس و جو یا مراجعه به دفاتر باربری سعی کنید بهترین باربری را انتخاب نمایید.

    ۰۹۱۳۹۷۷۹۵۱۶ مدیریت کمال خالدی

    حمل اثاثیه ارزان در اصفهان

     

    منفعت مشتریان در داشتن یک اسباب کشی ارزان میباشد؛ به عبارت دیگر، افرادی که قصد اسباب کشی منزل در اصفهان دارند تمایل دارند که تعرفه حمل اثاثیه را بدانند و یک اسباب کشی ارزان و در عین حال راحت و آسان و بدون دغدغه را تجربه نمایند

    بعضی از افراد فکر می کنند اگر خودشان کار بسته بندی و حمل اثاثیه منزل خود را به مکان جدید انجام دهند، نیازی به پرداخت هزینه باربری را نداشته و در این کار صرفه جویی میکنند. در صورتی که این طرز تفکر کاملا اشتباه میباشد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found