هزینه اسباب کشی اصفهان

قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هزینه بسته بندی لوازم منزل

قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان و تعرفه بسته بندی و حمل اثاثیه وسایل برای اسباب کشی در اصفهان شامل دو هزینه زیر است:

 

۱- هزینه لوازم بسته بندی:

  • یک رول ۹۰ متری پلاستیک حباب دار
  • یک بسته سلفون ۵۰۰ متری
  • دو عدد چسب پهن بزرگ

جمع این ۳ قلم ۲۸۰ هزار تومان خواهد شد.

 

۲- کارگر بسته بندی اسباب کشی

دستمزد کارگر برای بسته بندی به صورت ساعتی محاسبه می شود و به ازاء هر ساعت ۲۵ هزار تومان است.

 

این مقدار وسایل تقریبا برای بسته بندی یک اثاثیه منزل متوسط شامل موارد زیر کافی خواهد بود

  1.  بسته بندی یک دست مبل با میز عسلی
  2. بسته بندی یک دست میز و صندلی نهار خوری
  3. بسته بندی دو عدد فرش
  4. بسته بندی یک عدد یخچال ساید باید ساید
  5. بسته بندی یک عدد تلویزیون
  6. بسته بندی یک عدد ماشین لباسشویی
  7. بسته بندی یک عدد ماشین ظرفشویی
  8. بسته بندی یک عدد اجاق گاز
  9. بسته بندی یک عدد بوفه

 

شماره تماس بسته بندی برای اسباب کشی

۰۹۱۳۹۷۷۹۵۱۶

 

بسته بندی یخچال09139779516 وحیدبار

 

لوازم بسته بندی برای اسباب کشی

در صورتی که قصد دارید بسته‌ بندی اثاثیه منزل را خودتان انجام دهید به این لوازم نیاز دارید

در این صورت هزینه بسته بندی اثاثیه منزل شما کاهش پیدا خواهد کرد و فقط هزینه خرید این وسایل را میپردازید

۱- طناب

۲- کارتن های ضخیم مقوایی مثل کارتن موز

۳- جعبه های پلاستیکی یا چوبی میوه

۴- چسب نواری محکم و پهن

۵- منگنه

۶- نایلون های حباب دار

۷- روزنامه باطله

۸- ماژیک برای نوشتن روی کارتن ها

 

قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان بصورت ساعتی محاسبه میگردد

کارتن بسته بندی اسباب کشی

کارتن های بسته بندی اثاثیه منزل در انواع و اندازه های مختلف وجود دارند

یک نوع از کارتن وجود دارد به نام کارتن های رگال دار که مخصوص جابجایی لباس است و وسیله بسیار جالبی برای بسته بندی اثاثیه منزل هست.

شما لباس ها را می توانید بدون به هم خوردن و چین خوردن  در داخل آن قرار دهید و با خیال آسان جابجایی آن را انجام دهید

یک نکته را در بسته بندی اثاثیه منزل و  اسباب کشی با کارتن در نظر داشته باشید و آن اینکه سعی نکنید همه کارتن را پر کنید زیرا وزن آنها سنگین می شود و به سختی حمل خواهند شد.

 

 

 

آموزش بسته بندی اثاث منزل

نحوه بسته بندی مبلمان

بسته بندی لوازم خانگی

در یک اسباب کشی حرفه ای بهتر است کار بسته بندی لوازم منزل را به شرکتهای باربری بسپارید

اما اگر قصد دارید خودتان بسته بندی لوازم منزل را انجام دهید در یک مطلب دیگر به طور کامل و با جزییات در خصوص  بهترین نحوه بسته بندی لوازم منزل توضیح داده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

اما اگر نمیخواهید کل اثاثیه تان را بسته بندی کنید و قصد دارید تنها برخی از وسایل برقی خود را انبار کنید مطالب زیر در خصوص نحوه بسته بندی لوازم برقی مانند ماشین لباسشویی ، تلویزیون و یخچال می باشد.

نحوه محاسبه هزینه باربری | استعلام قیمت باربری

 

اگر به دنبال نحوه محاسبه هزینه باربری زمینی به صورت دقیق و با جزییات کامل هستید لطفا مطالب زیر را بخوانید:

 

۱-نرخ باربری اثاثیه منزل در اصفهان توسط وحیدبار : برای نحوه محاسبه هزینه باربری منزل و نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل و دستمزد کارگر اسباب کشی نسبت به اثاثیه شما متفاوت میباشد که به صورت ساعتی محاسبه میگردد.

در این مطلب نرخ حمل اثاثیه در داخل اصفهان و شهرهای بزرگ تشریح شده است. و همه آنچیزی که درباره ریز قیمت‌های حمل اثاثیه منزل و نحوه محاسبه هزینه باربری نیاز است موجود میباشد. برای پیدا کردن باربری در اصفهان فقط باید با شماره زیر تماس بگیرید تا وحیدبار در خدمت شما قرار گیرد

۰۹۱۳۹۷۷۹۵۱۶

۲- هزینه باربری به شهرستان: در این مطلب هزینه باربری از تهران به مراکز استان به صورت جدول آمده است.

توصیه می‌کنیم اگر قرار است به شهرستان بار بفرستید کف قیمت‌ها و نحوه محاسبه هزینه باربری را از این مطلب مطالعه کنید. مثلا کفِ هزینه باربری از تهران به قزوین برای خاور حدود ۳۱۰ است.

اگر به دنبال کرایه خاور بین شهری و هزینه باربری به شهرهای کوچک هستید در مطلب کاملتری به هزینه باربری به ۲۰۰ شهرستان کشور پرداخته شده است. (یعنی تمام شهرهای ایران)

 

۳- هزینه حمل بار در اصفهان : مطلب خوب و جامعی میباشد.

 

استعلام قیمت باربری و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

لطفا قبل از استعلام قیمت از شرکتهای باربری نکات زیر را مد نظر قرار دهید

۱-برای استعلام قیمت از شرکتهای باربری، یک یا دو روز قبل از بارگیری اقدام کنید.

به دلایل مختلف اعم از ترافیک جاده ، وضعیت آب و هوایی و تعطیلات نرخ کرایه باربری در روزهای مختلف سال به خصوص برای ماشین های سنگین متفاوت است.

بسیاری از مشتریان یک هفته قبل از اسباب کشی استعلام قیمت می گیرند و در روز اسباب کشی ناگهان با قیمت دیگری مواجه می شوند. بنابراین سعی کنید در همان روز و یا یک روز قبل از بارگیری نسبت به استعلام قیمت اقدام کنید.

 

۲- قیمت اعلام شده به شما فقط مربوط به کرایه ماشین است و هزینه بارگیری برای وسایل سنگین و خاص مثل یخچال ساید و پیانو و … و دستمزد کارگر جداگانه محاسبه می شود.

 

۳- در صورتی که اسباب کشی دارید برای برآورد دستمزد کارگر، جزییات مربوط به اثاثیه منزل خود را با کارشناسان درمیان بگذارید.

این نکته در اسباب کشی بسیار مهم است. زیرا در مواردی که حجم بار زیاد و تعداد طبقات بالا باشد دستمزد کارگر مبلغ زیادی خواهد شد.

این مبلغ مستقیما به کارگر پرداخت می شود و شرکت باربری در این مورد هیچ سودی دریافت نمی کند.

به طور مثال در یک اسباب کشی از طبقه اول به طبقه سوم برای جابه جایی اثاثیه منزل بدون یخچال ساید باید ساید، گاوصندوق، کتابخانه و بوفه خیلی بزرگ، پیانو و هر وسیله ای که وزن و حجم آن بالا باشد دستمزد هر کارگر برای ۳ ساعت ۱۱۰ هزار تومان است. هزینه حمل وسایل ذکر شده نیز جداگانه حساب می شود.

 

۴- هر گونه توقف، بارگیری مجدد حین مسیر و محدودیت های ترافیکی باعث افزایش کرایه ماشین خواهد شد.

در صورتی که راننده در حین مسیر مجبور به بارگیری مجدد شود و یا به هر دلیلی توقف داشته باشد بسته به زمانی که معطل می شود کرایه آن افزایش پیدا می کند.

بنابراین بهتر است این موارد را از قبل با شرکت باربری هماهنگ کنید تا در پایان کار با مبلغ بالایی از سمت راننده مواجه نشوید.

 

این چهار عامل در کنار یکدیگر باعث می شود استعلام قیمت اولیه ای که از شرکت باربری گرفته اید با هزینه ای که در پایان کار می پردازید اختلاف داشته باشد.

با رعایت این نکات می توانید در هنگام استعلام قیمت از شرکتهای باربری برآورد دقیق تری از نرخ کرایه باربری و دستمزد کارگر داشته باشید.

قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان به پارامترهای مختلفی مانند نوع ماشین اسباب کشی، ساعت در اختیار داشتن ماشین باربری، دستمزد کارگر اسباب کشی، حمل وسایل سنگین مانند یخچال ساید و پیانو به ازای هر طبقه و فصل اسباب کشی بستگی دارد. معمولا شرکت های حمل اثاثیه منزل دراصفهان ، برای کرایه ماشین اسباب کشی به همراه سه نفر کارگر اسباب کشی، برای سه ساعت اول نرخ ثابتی در نظر می گیرند و برای هر ساعت اضافه بر سه ساعت، مبلغی به هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان اضافه می کنند. نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در اصفهان در نیمه اول سال ۱۴۰۰ برای یک خودروی ایسوزو باربری اصفهان به همراه سه کارگر اسباب کشی برای ۳ ساعت، چیزی در حدود ۷۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان است

هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان با وحید بار اصفهان چقدر است؟

عوامل مختلف موثر در اسباب کشی حجم و سنگین بودن وسایل و اثاثیه منزل ، دستمزد کارگر و هزینه کارتن‌های بسته بندی می‌باشند. تعرفه حمل اثاثیه منزل با توجه به میزان بار و تعداد درخواستی‌ها محاسبه می‌گردد.

نرخ کرایه خودرو‌های باربری به طور معمول طبق تعرفه‌های اعلام شده، تعیین می‌گردند. بسته به نوع خودرو، وزن و حجم بار مصرفی میزان این هزینه‌ها می‌تواند تغییر کند. نرخ کرایه حمل بار بسته به نوع ماشین کرایه شده دارد. به طور مثال:

  • نرخ کرایه نیسان بار و وانت بار در سال ۱۴۰۰، ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومان می‌باشد.
  • نرخ کرایه خاور نیز بین ۱۰۰ تا ۱۸۰ تومان می‌باشد. به ازای هر ساعت اضافه کاری نیز ۴۰ تومان افزوده می‌گردد.
  • قیمت باربری داخل محدوده نیز برای باربری با کامیون ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان است.
  • باربری خارج از محدوده در حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ تومان محاسبه می‌گردد.

هزینه اسباب کشی در اصفهان و قیمت باربری در اصفهان

اسباب کشی مسئله ای خسته کننده و دشوار است که نرخ بالایی دارد. قیمت جا به جایی اثاث منزل تابع موارد زیادی است. نرخ اسباب کشی با توجه به نرخ مصوب و کارگر اسباب کشی، گاهی زیاد تر چیزی ست که انتظارمی رود.

نرخ باربری و اسباب کشی منزل و قیمت باربری در اصفهان مطابق موارد زیر میباشد:

تعرفه هزینه اسباب کشی شرکت حمل و نقل

هر شرکت های باربری خوب نرخ باربری مشخصی دارد که از قبل به مشتری اعلام می کند.  هزینه اسباب کشی در اصفهان وابسته به خدماتی ست که از شرکت اسباب کشی وحید بار و ماشین باربری در اصفهان آن شرکت میگیرید

نرخ باربری اثاثیه به اندازه و بزرگی و کوچکی وسیله حمل و نقل بستگی دارد. کامیون، کامیونت، وانت بار، هزینه های متفاوتی به همراه دارد.

معلوم است که نرخ انتقال با وانت بار کمتر از هزینه انتقال با کامیون است. با توجه به فضای اثاثیه از وسیله نقلیه مناسب استفاده کنید تا هزینه اسباب کشی در اصفهان کمتر شوند.

قیمت کارگر اسباب کشی

هزینه کارگر در ۳ ساعت اول ثابت است و در هر ساعت اضافی، کارمزد بیشتر میشود. افرادی که در طبقات بالاتر زندگی میکنند هزینه بالاتری باید پرداخت کنند.

البته هزینه اسباب کشی برای انتقال باربری بیش از ۱۰ متر پیاده روی هم با پرداخت هزینه همراه است.در کل حمل اثاثیه منزل دراصفهان وحید بار در کنار شماست تا شما مبلغ کمتری را پرداخت نمایید

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found